שאלהה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 16 הגובה שלי 1.67 והמשקל 53 האם זה בסדר וכמה אני אמורה לשקול בגילי יש ימים שאני גם לא אוכלת פשוט אני לא רעבה ואם אני אוכלת זה רק סלט או מעדן
שלום לך, את במשקל מצוין ביחס לגובה ולגיל. זה לא טוב שאינך אוכלת במשך היום. התזונה היא חשובה מאוד לתפקוד והתפתחות תקינים והגוף זקוק ל"תדלוק" כל יום ולא רק בחלק מהימים. בברכה מוניקה קרן