דגני הבוקר של נסטלה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
האם דגני הבוקר של נסטלה פיבר 1 הזה מומלץ? והאם סובין הוא בריא,? תודה[:
שלום שלי, פייבר 1 הם דגני בוקר מלאים, עשירים בסובין וסיבים תזונתיים. אלה תורמים לפעולת עיכול טובה, מסייעים בהורדת כולסטרול וסוכרים ולכן מומלצים כחלק מהתפריט היומי. לא לשכוח לשתות הרבה מים. בברכה מוניקה קרן