כמה קלוריות,?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום, רציתי לדעת כמה קלוריות יש בחצי התפריט שלי הכולל: 2 כוסות[חד פעמי] של דגני הבוקר של נסטלה פיבר 1 [60 קלוריות ל30 גר'],+ כוס[חד פעמי] חלב0%, תפוח מוזהב [בנוני/גדול], קוטג' 3%[100 גר']+ברוקולי מאודה[150 ג']? בתודה שנינוש[:
שלום, 2 כוסות[חד פעמי] של דגני הבוקר= כ- 150-200 קק"ל כוס[חד פעמי] חלב1%= כ- 60-80 קק"ל תפוח מוזהב [בנוני/גדול]= כ- 80 קק"ל קוטג' 3%[100 גר']= כ- 80 קק"ל ברוקולי מאודה= כ- 15 קק"ל בברכה נעמה רון דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי