שאלה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום! אני בת 18 וחצי משקלי 51-52 והגובה שלי 1.62 אני יודעת שזה נשמע לכם סביר אבל אני מעוניינת להוריד כ 2-3 קילו ממשקלי על מנת להרגיש יותר טוב. זוהי הכמות של האוכל שאני אוכלת בשבוע האחרון אני מעוניינת לדעת כמה קלוריות אני צורכת ביום ומה אני צריכה לשנות על מנת לרדת במשקל תפריט של כל היום- 6 פרוסות לחם אחיד רגיל, חביתה מביצה אחת עם כפית שמן אחד, 4 כפות גבינה לבנה 5%, 2 כוסות חלב 3%
שלום דני: תפריטך מסתכם בכ- 900 קלוריות ליום . לטעמי מעט מידי,בנוסף ישנו מחסור בולט של חלבון מין החי, את צמחונית ? אם כן הוסיפי לתפריטך קטניות, ומוצרי סויה שיהוו תחליף לחלבון הבשר. בברכה ד"ר סילבינה מצקין לוי