מישו פה מכיר דגני בוקר פחות מ60 קלוריות ל30 גרם?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
דחוופ
לקריאה נוספת והעמקה
אבל תנסי להתרחק ככל האפשר מקורנפלקס, הם מלאים בסוכר ו30 גרם לא משביע ואז את נשארת רעבה ומה שקורה שאח"כ את אוכלת עוד ארוחה או ממלאה שוב את הצלחת מה שמאיר אותך שבעה לזמן קצר. לפי דעתי התחליף הטוב והמשביע זה 2-3 פרוסות לחם קל +חביתה/טונה+גבינה עד 5% עם סלט בצד ארוחה שמשאירה אותך שבעה לכל אורך היום! בדוק!אם את רוצה לאכול קורנפלקס לנשנוש הייתי גם ממירה את זה ב1-2 פרוסות לחם קל עם 2 כפיות ריבה.
היי רחלי בדגני בוקר מסוג פיבר 1 יש 202 קק"ל ל-100 גר', כך שב-30 גר' יש כ-60 קק"ל. בברכה, נעמה רון דיאטנית קלינית שיטת ד"ר לוי
כן, קוראים להם פייבר 1 והם עם מיעט מתיקות