כמה קלוריות לאכול אחרי צום?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
11/08/2008 | 00:17 | מאת: שולי
אני בדיאטה והבנתי שאכילה פחות מ-1200 קלוריות גורמת לאי ירידה במשקל. כמה עלי לאכול לאחר יום צום כדי שתחול ירידה?
לקריאה נוספת והעמקה
11/08/2008 | 08:18 | מאת: שיראל
ממש אבל ממש זה לא נכון .. לאחר צום הגוף שלך צריך קודם כל להתאושש מיום שלם שהוא לא אכל , את הצום את יכולה לפתוח עם תה ופרוסת עוגה (כמובן שלא פרוסה ענקית - יש כאלה שחושבים שאם הם לא אכלו יום שלם אז עכשיו הם יכולים לאכול מכל מה שבא ליד ולזה קוראים "בולמוס" , וכמובן שאם תעשי את זה הגוף שלך לא יוכל לעכל את זה והתוצאה היא - הקאות . לאחר כשעה מהתה ופרוסת העוגה/שתי עוגיות את יכולה לאכול מאכלים קלים דגנים עם חלב , תפוחי אדמה עם ביצה וכו' ... מקווה שעזרתי.
11/08/2008 | 21:28 | מאת: נעמה רון
היי שולי לאחר צום מומלץ לאכול ארוחה קלה בדומה לארוחת בוקר (לדוגמא תה עם 2 פרוסות לחם מלא וריבה/דבש) , כעבור שעתיים (+/-) לאכול ארוחה הכוללת מנת חלבון, פחמימה ושומן (לדוגמא פסטה + חזה עוף + ירקות + 2 כפות טחינה) בברכה נעמה רון דיאטנית קלינית שיטת ד"ר לוי