שאלה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני שוקלת 57 והגובה שלי 1.72 זה טוב?
לקריאה נוספת והעמקה
היי שרה משקלך נמצא בגבול התחתון ביותר של הטווח התקין בברכה נעמה רון דיאטנית קלינית שיטת ד"ר לוי
אני שוקלת 57 והגובה שלי 1.72 זה טוב?