כמה קלוריות בכוס גדולה של מילקשייק?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
יש כוס סטנדרטית בחנויות הגלידה ,מענין כמה קלוריות במילקשייק קפוצ'ינו? בחנות גלידה איטלקית שהם מכינים לבד נאמר לי שהמילקשייק שלהם הוא של 200 קלוריות בלבד לכוס גדולה ,האם הם עבדו עלי?זו גלידה שמנת עם 5 אחוזי שומן. תודה
היי איילה כוס מילקשייק מכילה כ-350-450 קק"ל תלוי בגודל ובמרכיבים כמובן... כדי לדעת כמה קלוריות בדיוק יש במילקשייק בחנות הגלידה שאת קונה צריך לדעת איך הם מכינים בדיוק... כמויות חלב, גלידה, סוכר וכו'... קחי בחשבון שכדור (50 גר') גלידת שמנת 5% שומן מכיל כ- 80 קק"ל. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי