כמה אני צריכה לשקול?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
23/08/2008 | 04:30 | מאת: שיר
הגובה שלי הוא 1.60 אני בת 14 אני שוקל 53 כמה אני רציכה לרדת
23/08/2008 | 10:09 | מאת: תמר
23/08/2008 | 21:24 | מאת: עדי מילר
היי שיר משקלך תקין!!! אינך צריכה לרדת במשקל. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
29/08/2008 | 21:39 | מאת: לילוש
הגובה שלי הוא 1.53 ואני בת 12 כמה אני צריכה לשקול?