שאלה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
25/08/2008 | 16:36 | מאת: שאלה
האם יש דרך להיפתר מעצירה בדיאטה?
26/08/2008 | 00:00 | מאת: עדי מילר
שלום לצערי הרב לא, בכל דיאטה הירידה במשקל נעצרת בשלב כלשהו. הסיבה העיקרית לעצירה הינה שבמהלך תהליך ההרזיה הגוף מאט את קצב חילוף החומרים ומתאזן כל פעם במשקל החדש אותו השגנו - תהליך הישרדותי!!! חשוב לדעת שהעצירה עוברת בסופו של דבר (יכול להימשך ימים, שבועות עד חודשים) ולכן חשוב מאוד לא להישבר ולהמשיך בדיאטה בשילוב פע"ג. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי