כמה קלוריות מכיל פירה.?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
25/08/2008 | 22:36 | מאת: רעות
זאת אומרת תפוח אדמה אחד בנוני ללא הקליפה מבושל במים בלבד אחרי זה מועכת אותו עם מעט מלח כמה קלוריות הוא מכיל? וכמה גרם בערך.. תודה
25/08/2008 | 23:21 | מאת: עדי מילר
שלום רעות תפו"א בינוני (כ-100 גר) מבושל מכיל כ- 75 קק"ל. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי