אני צריך עזרה בבקשה תיכנסו ותענו לי על השאלות ותעז
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני צריך להוריד לפחות בין 8 ל12 קילו ואני רוצה להוריד כל שבוע קילו האם מישהו יכול בבקשה לעזור לי ולואמר לי איך לעשות את זה בבקשה בבקשה אני מתחנן
קודם כל תפסיק לקרוא לעצמך "שמן". אפילו לא בצחוק ואפילו לא באינטרנט. שנית - תשכח מלרדת בקצב היסטרי. ממליצה לך בחום להתקוונן לירידה מבוקרת ומתונה. אחרת הכל יעלה בחזרה ותמצא את עצמך באותו מקום, אם לא יותר גרוע. שלישית - אני עוד יותר ממליצה לך לשאוף לשינוי החשיבה. ההסתכלות על עצמך. זה כדי שאחר כך תוכל לבקש ממישהו עזרה, ושהעזרה שלו תהיה אפקטיבית! בהצלחה
שלום ירידה מאוזנת של כ- 1 ק"ג בשבוע כפי שאתה מתאר אפשרית באמצעות תפריט מאוזן הכולל 3 ארוחות עיקריות וכ- 2-3 ארוחות ביניים בשילוב עם פע"ג. אתה מוזמן להירשם לאתר שלנו "דיאטה אונליין" (כרגע ללא תשלום) דיאטנית שלנו תתאים לך תפריט אשר בעזרתו תוכל לרדת במשקל בצורה מאוזנת ובריאה. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי.