סידן
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
27/08/2008 | 16:08 | מאת: HGK
באיזה אוכל ישנו סידן חוץ מחלב פרה ומוצריו ועיזים עקב שישנו רגישות ללקטוז? תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
30/08/2008 | 20:29 | מאת: עדי מילר
שלום מזונות העשירים בסידן: מוצרי טופו או סויה, קטניות, תאנים יבשות, סרדינים, שומשום מלא טחון, אגוזים, חסה, כרוב וברוקולי. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי