אני שוקלת פחות ממה שאני צריכה אך בדיוק כמו שצריך..
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני שוקלת 50 ואני 1.63. אני יודעת שמשקלי הוא מצוין אבל אני רוצה לשמור עליו. קשה לי להתנגד לאוכל משמין כגון : פיצות , בורקסים...פחמימות בעיקר כיצד אני יכולה לשמור על המשקל? איזה תפריט תזונה אני צריכה ביום?...
שלום משקלך נמצא מתחת לטווח התקין אני ממליצה לפנות לדיאטנית קלינית לקבלת ייעוץ והדרכה מתאימים. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי