אני שוקלתת
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
28/08/2008 | 17:04 | מאת: מריןןן
אני שוקלת 67.40 אני רוצהה לרדת במשקל עוד מעטט יש לי בת מצצווה ואני רוצה להיות רזה אני לא יודעת איך אננייי יודעת מה עושים
30/08/2008 | 19:05 | מאת: עדי מילר
שלום עקב גילך הצעיר אני ממליצה לך לפנות לרופא המשפחה לקבלת הפנייה לדיאטנית קלינית אשר תדריך ותלווה אותך בתהליך ההרזיה. תוכנית תזונת המתאימה אישית הינה דבר מורכב אף באופן כללי אני ממליצה על- 1. ארוחות מסודרות, בשעות קבועות. כדאי לאכול 3 ארוחות עיקריות ועוד 2-3 ארוחות ביניים. 2. לאכול בישיבה, רצוי במטבח/ פינת אוכל. בזמן הארוחה רק לאכול – לא לדבר בטלפון, לראות טלוויזיה, לשחק במחשב וכד'. 4. לאכול לאט, בנגיסות קטנות וללעוס היטב. 5. מומלץ לאכול מזון מגוון: ירקות, דגנים מלאים, מוצרי חלב עד 5%, פירות, קטניות, דגים, בשר, שומנים צמחיים. 6. רצוי לצמצמם צריכת מזון מטוגן, אכילת חטיפים וממתקים. 7. להימנע משתייה ממותקת. לשתות 10-12 כוסות מים ליום. 8. לבצע פעילות גופנית. בהצלחה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי