פחמימות
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
29/08/2008 | 18:56 | מאת: מאיה
אם אוכל עד שעה 17:00 פחמימות (לחם, אורז, תפוחי אדמה וברנפלקס לא באותו יום) כמובן עם הגבלה ואחרי שעה זו אוכל רק ירקות, פרי או שנייים וחלבונים זה עוזר לשמירה על משקל או ירידה של עד 2 קילו?
30/08/2008 | 18:23 | מאת: עדי מילר
שלום מאיה זה מאוד תלוי מה כמות המזון שאת אוכלת עד השעה 17 וכמובן כמה חלבונים את אוכלת אחרי השעה 17 (כידוע גם סטייק וגבינה צהובה נחשבים לחלבונים). בכל מקרה ממליצה מאוד על אכילה מאוזנת שכוללת 3 ארוחות עיקריות המכילות חלבונים, פחמימות, שומנים וירקות ו-2-3 ארוחות ביניים. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי