מתכון טוב לדיאטה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
29/08/2008 | 20:17 | מאת: דניאלה
אני רק רוצה מתכון טוב לדיאטה שיש בו 900 קלוריות פעילות גופנית אני עושה הליכות שעה ביום זה מספיק?
30/08/2008 | 18:17 | מאת: עדי מילר
שלום דניאלה תפריט המכיל 900 קק"ל אינו מסייע לדיאטה ואף עלול להרוס אותה. בהחלט לא מומלץ לאכול פחות מ- 1200 קק"ל , תלוי כמובן בגיל, מין, מצב בריאותי, פע"ג וכו'... הפע"ג שהינך מתארת מספיקה לחלוטין. כדי לקבל תפריט מתאים את מוזמנת להירשם לאתר שלנו- דיאטה אונליין והדיאטנית שלנו תתאים לך תפריט מתאים. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי