התחלתי לעשות דיאטה רציתי לדעת ...
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
30/08/2008 | 17:30 | מאת: דיאטה
שלום . לפני כמה חודשים עשיתי דיאטה הורדתי מס' קלוריות .. ובחודש האחרון הפסקתי ועליתי 3 קילו . כרגע המשקל שלי :80 קילו וגובה : 1.75 החלטתי לקחת את עצמי שוב בידיים ולעשות דיאטה כמו שעשיתי בעבר . ואני מקווה שאני לא אפסיק עד שאני אשקול לפחות 70 קילו . הינה התפרטי שלי , שאכלתי שהייתי עושה דיאטה רציתי לדעת איך או / שכדאי להוסיף משהו . בוקר : 7:00 2 פרוסות לחם קל ( 33 קילוריות ) , חביתה , 4 כפות קוטג - 5 % , פרוסה אחת גבינה צהובה דיאטה - 9% . או כוס קונפלקס קרנצים + חצי כוס חלב . ( 30 גרם נראה לי שווה 90 קלוריות נכון ? ) שתייה : שוקו חם , חצי מים חמים וחלב - כפית וחצי סוכר . בניים : בבצפר : 11:00 - תפוח / אגס / מלפפון ארוחת צהריים : 1:30 / 2 : 2/3 כוסות מים לפני הארוחה . שתייה : מים . קישואים , טונה , שעוית צהובה / ירוקה ,שקשוקה , אפונה וגזר ( לפחות 5 כפות , זה בסדר ?) עוף , שניצל ( במחבת טפלון ) , קציצות .. מידי פעם , אורז , פתיתים , ספגטי , תפוח אדמה ( 5 כפות ) .. 2 פרוסות לחם קל ( 33 קלוריות ) מלפפון ועגנייה ( סלט ) בניים : 5/6 , תלוי מלפפון / אגס / מעדן 0% / כוס קונפלקס קרנציים + חצי כוס חלב . 7/8 בערב : הליכה מהירה של שעה . אחרי ההליכה : 8/9 : כמו שאכלתי בבוקר / לפעמיים רק מעדן 0 % . זהו :) שאלות נוספות : 1. רציתי לדעת , האם הקונפלקס שאני אוכל , כוס קרנצים + חצי כוס חלב זה בסדר ? 2. מה שאני אוכל בצהריים , הקישואים אפונה וכו' , זה בסדר ? זה לא משמין הרבה נכון ? 3. איזה טונה כדאי לאכול , במים / בשמן ? 4. תודה :]
לקריאה נוספת והעמקה
30/08/2008 | 18:01 | מאת: עדי מילר
שלום בן כמה אתה? בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
31/08/2008 | 02:58 | מאת: דיאטה
שכחתי לציין את הדבר הכי חשוב .. 17 ..
02/09/2008 | 17:16 | מאת: energyon.co.il
אנרג'י שיווק,www.energyon.co.il,דיאטה,שומן,הורדה במשקל,להוריד במשקל,תוספי מזון,קלוריות,אכילה נכונה,מוצרי און,בעיות זיקפה,סכרת www.energyon.co.il,אנרגי שיווק,דיאטה