כמה קלוריות?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
כמה קלוריות יש בתפריט?בוקר-פייבר וואן דגני בוקר כו חד פעמית+חצי כוס חלב0%.ביינים-לחם קל[35 קלוריות]+2 פרוסות פסטרמה דלת שומן+חסה+עגבניה,+תפוח מוזהב. צהריים- פירה[מ-1 תפוח אדמה]+שניצל מן הצומח בצ'ילי מתוק של טבעול[1]+חסה+עגבניה. ביינים-2 גזר. ערב-פייבר וואן דגני בוקר כו חד פעמית+חצי כוס חלב0%. לילה-מעדן 0% [50-60] קלוריות או כוס גלידה 0%[של גלידל]. איזה מאבות המזון חסר פה? מה כדי להוסיף?[אינני מוכנה להוסיף שמן לתפריט.] תודה[:
שלום טליה ראשית לא ציינת גיל, משקל וגובה. בכל מקרה התפריט מכיל מעט מאוד קלוריות (כ- 650 קק"ל) ולכן אינך מקבלת את כל אבות המזון, הויטמינים והמינרלים הדרושים. תפריט זה עלול בטווח הארוך לפגוע בבריאותך. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי