דיאטה והתקעות
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
01/09/2008 | 16:58 | מאת: מאיה
הי שמי מאיה אני בת 24 וגובהי 1.64 לפני קרוב ל3 חודשים התחלתי דיאטה ובה ירדתי ממשקל 105 קילו למשקל 90 ירדתי בחודשיים וחצי ואז פשוט הפסקתי, כמובן שזה מאוד מתסכל וגרם לי ל"משברון" קטן רציתי לדעת מה ניתן לעשות כדי לחזור לדרך, האם לקצץ עוד באוכל? האם ההתקעות הזו זה דבר שכיח ותוך כמה זמן זה "משתחרר"?
05/09/2008 | 20:49 | מאת: עדי מילר
שלום מאיה בכל דיאטה נעצרת הירידה במשקל בשלב כלשהו. הסיבה העיקרית לכך היא שבמהלך תהליך ההרזיה הגוף מאט את קצב חילוף החומרים ומתאזן כל פעם במשקל חדש- תהליך בסיסי הישרדותי. תהליך זה יכול להימשך ימים, שבועות ואף חודשים. חשוב לזכור שמצב זה של עצירה, מעצבן ומטריד ככל שיהיה, עובר בסופו של דבר. אני ממליצה לא להישבר ולהמשיך בדיאטה מבלי לקצץ באוכל למרות כל העצבים והתסכול, רצוי מאוד לשלב פע"ג!!! בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי