שאלה..
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
כמה קלוריות מכיל כל אחד מהמוצרים הבאים? 1. חצי כוס חלב 2. ביצה קשה 3. חזה עוף 4. חביתה עם כפית שמן 5. פרוסת לחם אחת מקמח מלא 6. כף קוטג' 7. 3 קציצות של בשר טחון מבושלות 8. כוס גרגירי חומוס 9. סלומון מבושל בסיר גדול עם עוד מספר דגים ברוטב שמכיל כוס שמן ותבלינים (הדג של שבת) 10. כוס קרונפלקס בלי סוכר 11. כוס כריות של תלמה 12. כוס איטריות של נודלס 13. כף גרגירי תירס
שלום 1. 50 קק"ל 2. 80 קק"ל 3. 250 קק"ל 4. 120 קק"ל 5. 75 קק"ל 6. 25 קק"ל 7. כ- 350 קק"ל 8. 150 קק"ל 9. כ- 350 - 400 קק"ל 10. כ- 80 קק"ל 11. 140 קק"ל 12. 150 קק"ל 13. כ- 30 קק"ל בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי