כדורי הרזיה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
דר נכבד שלום ברצוני לדעת על כדורי רזין עלי לרדת כ- 30 קילו ורופאת משפחה המליצה לי על הכדור יש לי ל.ד. גבולי 140.90 תודה מראש
שלום לביא: רזין הינה תרופה שעוזרת להפחית משקל אך גם יכולה לגרום לתופעות לואי לא פשוטות ואף מסוכנות לכן ניתן לקבל אותה לפרק זמן קצר בלבד. ההשמנה שלך ניכרת ודרוש אמצעי שיוכל לשמש אותך זמן רב יותר,כמו תרופות אחרות רדוקטיל או אקומפליה בליווי דיאטה מאוזנת,פעילות גופנית ושינוי אורח חיים . בברכה ד"ר סילבינה מצקין לוי .
שמקורם בשעועית . הם מגבירים את ספיגת השומנים במערכת העיכול ומעכבים את ספיגת הפחמימות. סיבים גם נותנים הרגשת שובע ואלה גם מורידים מאוד את החשק לאכול מתוקים. צריך לעשות פעילות גופנית (לא מאומצת כל כך) במקביל. שמעתי שקבוצה בקיבוץ מעברות שעושה את הדיאטה הזו כבר חודשיים ויותר הורידו 10% מהמשקל (זה לא "יורדים בגדול" - אבל זה יפה מאוד!)