השמנה בטנית
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
03/09/2008 | 11:41 | מאת: גדעון
יש לי כרס ענקית , למרות שאני לא כ"כ שמן, ולאחרונה החל לעלות לי הכולסטרול בדם, אמרו לי שזה קשור לבטן. האם זה נכון? קראתי את הכתבה הבאה על אקומפליה שמטפלת בבעיית ההשמנה הבטנית. האם היא התרופה היחידה שמתמחה בזה? לכתבה: http://www.beok.co.il/SelectedArticle.aspx?ArticleID=6835&s=אקומפליה
לקריאה נוספת והעמקה
04/09/2008 | 12:49 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום לך : לאקומפליה אכן יש מנגנון פעולה ייחודי שעוזר לרדת במשקל באנשים עם השמנה בטנית ומצבים נלווים כפי שאתה מתאר. מעבר לירידה במשקל נצפת גם הטבה בפרמטרים הרפואיים . בברכה ד"ר סילבינה מצקין לוי