כמה אני צריכה לרדת כדי שמשקלי יהיה תקין?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
04/09/2008 | 17:45 | מאת: לילך
שלום אני בת 25 גובהי 1.57 ומשקלי 67 כמה עליי להוריד? תודה רבה
04/09/2008 | 17:59 | מאת: רוז
04/09/2008 | 21:10 | מאת: עדי מילר
שלום לילך המשקל התקין לגובה 1.57 מטר נע בין 62 ק"ג ל- 52 ק"ג. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי