שאלה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
כמה קלוריות יש בכוס אורז לבן ו3 כפות אפונה?
שלום לילי בכוס אורז לבן יש כ- 150 קק"ל ושלוש כפות אפונה מכילות כ- 75 קק"ל. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי