שאלה=)
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
07/09/2008 | 19:20 | מאת: מרי
שלום, כמה קלוריות מכילה ג'בטה חומה עם כף גבינת צפתית? תודה רבה
08/09/2008 | 20:15 | מאת: עדי מילר
שלום מרי ג'בטה מכילה כ- 250 קק"ל (תלוי בגודל כמובן), כף גבינה צפתית החל מ- 30 עד 70 קק"ל תלוי באוחזי השומן. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי