כמה יותר קלוריות ושומנים, כוס קוסקוס או כוס אורז מ
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
דחופ,
שלום שני ההבדל מבחינת קלוריות ושומן בין אורז מלא לקוסקוס הם זניחים!!! (הכל תלוי כמובן בצורת הכנתם). בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
דחופ,