פשוט עזרו לי
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
14/09/2008 | 18:26 | מאת: אמא אווזה
שלום לרופאים\ות ולקוראי הפורום. אני בבעיה חמורה. לאחר 3 לידות תכופות שבהן העלתי קרוב לשישים ק"ג. התחלתי דיאטה מתונה מאוד - גם בשל כך שהייתי מוגבלת מבחינה בריאותית. כרגע, שנתיים אחרי. אני 20 ק"ג אחרי ברוך ה', כבר ניידת, עובדת - אבל דיאטה מתונה כבר לא עובדת. מה לעשות? חשוב לציין שאני מסוגלת לעשות פעילות גופנית מתונה, לא נמרצת. בת 29, 1.56 כרגע 86 ק"ג. אשמח לעזרה
לקריאה נוספת והעמקה
14/09/2008 | 22:36 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום לך: אני מברכת אותך על כח הרצון ההתמדה והירידה במשקל ! 20 ק"ג ! זהו הישג יפה מאוד. אם מצבך הבריאותי מאפשר אני ממליצה לך להמשיך בדיאטה מתונה ומאוזנת, לשלב פעילות גופנית באופן הדרגתי מאוד, כלומר להתחיל הליכה 10-15 דקות ולעלות בהדרגה את משך הפעילות עד לזמן שבו את מרגישה שאת יכולה להתמיד. בחרי לך ימים קבועים לפעילות כך שתהיה לך מחוייבות . האם שקלת לשלב טיפול תרופתי ? אם כן אני ממליצה לך על תרופה בשם רדוקטיל . שאלי את רופא המשפחה שלך בברכה ד"ר סילבינה מצקין לוי