גויבאה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
האם הגויבאה עושה גזים ואיזה ויטמינים ומינרלים היא מכילה תודה אורטל
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אורטל הגויאבה עשירה בויטמיני A, B ו- C. היא אינה צריכה לעשות גזים אם כי זה תלוי ברגישות מערכת העיכול של כל אדם, אך עלי לציין שגרעיני הגויאבה עלולים לגרום לעצירות. חג שמח עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי