ירכיים מתעגלות פנימה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
13/10/2008 | 11:12 | מאת: אינשם
אמנם אני לא שמנה - אבל יש לי ירכיים שאין בינהן רווח ויש בינהן חיכוך מתסכל.... האם רב הנשים (הרזות) הן בעלות הרווח הזה בין הירכיים? (אני מיואשת)
13/10/2008 | 13:00 | מאת: רונה
אני לא ממש רזה, ויש לי רווח ממש גדול בין הרגלים!! זה תלוי במבנה כנראה,
13/10/2008 | 15:12 | מאת: עדי מילר
שלום הרווח בין הירכים תלוי באחוז השומן בגוף ובסוג ותדירות הפעילות הגופנית, אך בהחלט גם במבנה הגוף שתלוי כמובן בגנטיקה של כל אחת. חג שמח עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
14/10/2008 | 00:04 | מאת: אינשם
אז אין לי שום סיכוי! כי אני עושה המון כושר - הליכות ופילאטיס! באופן קבוע! עכשיו אני עוד יותר מיואשת! למישהו יש משהו מעודד להגיד? זה כבר ממש אובססיה אצלי.... אין לי מושג אם זה שומן (אין לי הרבה...) או מבנה דפוק!