קלוריות
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
16/10/2008 | 20:23 | מאת: דנה
כמה קלוריות יש באנונה בנונית
19/10/2008 | 11:15 | מאת: עדי מילר
שלום דנה אנונה בינונית מכילה כ- 95 קק"ל. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי