משקל תקין
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
21/10/2008 | 22:56 | מאת: מירית
אני בת 24, גובהי הוא 1.68. מהו המשקל התקין? (מבנה גוף בינוני)
22/10/2008 | 15:02 | מאת: רות
22/10/2008 | 19:05 | מאת: עדי מילר
שלום מירית לא קיים משקל אבסלוטי תקין אלא טווח משקלי המתאים לכל גובה. הטווח המשקלי התקין לגובה 1.68 מטר הינו 60 -68 ק"ג. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי