שאלה שמטרידה הרבה זמן.
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
23/10/2008 | 21:54 | מאת: ..
שלום אני בכיתה י"ב.עשיתי דיאטה של ד"ר חרמון מון שנתיים וחצי.. ירדתי יפה אך עליתי יותר מחצי חזרה,אני כבר לא יורדת ממנה. אני רוצה לעבור לדיאטה רגילה אך מפחדת להשמין עוד יותר. מה כדאי לעשות? ויש לך דיאטה להמליץ עלייה?
לקריאה נוספת והעמקה
23/10/2008 | 22:25 | מאת: עדי מילר
שלום אני ממליצה על דיאטה מאוזנת ומגוונת המכילה את כל אבות המזון וכוללת לפחות 5 ארוחות ביום בשילוב פעילות גופנית. את מוזמנת להירשם לאתר הדיאטה אונליין וישלח עבורך תפריט העונה לצרכיך, השירות בשלב זה חינם, אך עלי לציין שעקב גילך הצעיר תדרשי לשלוח טופס הסכמת הורים (עד גיל 18). להרשמה www.drlevy.co.il. בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
24/10/2008 | 14:37 | מאת: no diet man
יקירתי, את בשלב קריטי בחייך, אם תמשיכי בעוד דיאטה את נכנסת למעגל קסמים שבו אין יציאה, רק עליה במשקל. קראי את דברי בתשומת לב יתרה וחישבי היטב: האם דיאטה יכולה לעזור לך? שימי לב שאת כבר באמצע דיאטה ומתחילה לעלות במשקל. האם את חושבת שיש דיאטה שבסופה לא תגרום לך לעלות את כל המשקל חזרה? אם תבחני היטב את הסביבה הקרובה לך את תגלי שכולם עשו יותר מדיאטה אחת וכולם נכשלו כשלון חרוץ! אל תעשי את הטעות שעושים כולם, אל תמשיכי לדיאטה נוספת.דיאטה רק תחמיר את מצבך הפיזי והנפשי. את תהי הרבה יותר מתוסכלת, חסרת בטחון ולא תמצאי מנוח. אם את רוצה לחיות בשלוה עם גופך ונפשך אין לך מה לחפש בדיאטה. לא משנה איך קוראים לדיאטה ותחת איזה שם מסתירים אותה ("מאוזנת", "אורח חיים בריא" וכו) היא תמיד תיכשל. הבודדים שמצליחים לשמור על המשקל לפרק זמן ארוך יחסית הם אלה שסובלים הכי הרבה. להיות אדם שמן בגוף רזה זה סיוט שלא יאמן. השמנה היא לא עניין גנטי ולא קשורה לסוג האוכל. את לא זקוקה לתפריטים, את בטח לא צריכה לספור קלוריות ולא צריכה לחשוש לאכול את האוכל שאת אוהבת. אנשים רזים אוכלים את מה שהם אוהבים ולא מודאגים מהמספרים על האריזה. תלמדי להכיר את הגוף שלך,הוא הסמכות הבלעדית בכל הנוגע לתזונה ורק לו את רוצה להישמע. הרזיה היא תהליך טבעי וקל מאוד עבור גופך, אם רק תלמדי להיות קשובה לו את תרזי ללא מאמץ ובלי שתוותרי על שום סוג אוכל שאת אוהבת. ספורט נהדר ובריא אבל לא קשור להרזיה, ספורט עושים כי אוהבים ונהנים אבל הרזיה לא תמצאי שם. החיים הרבה יותר קלים וטובים ממה שאת חושבת. אל תהרסי לעצמך את החיים בדיאטה שרק תקשה עלייך. [email protected] שבת שלום!