שאלות בעקבות התשובות...
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
25/10/2008 | 20:10 | מאת: שוב אני
כבר שאלתי וענית לי ועכשיו בעקבות התשובה יש לי כמובן עוד שאלות מדוע העלייה צריכה להיות הדרגתית? ואמרת פעילות גופנית לעיצוב הגוף, אז כמו ששאלתי, האם ללא פעילות גופנית אני עלולה להגיע למצב שבו אפילו שהמשקל שלי בטווח התקין הגוף יראה מדולדל/הצטברות שומן במקומות מסויימים וכד'? כי העלייה שלי היא יחסית ממש מהירה, אני משתדלת לגמור עם זה וזהו, וגם התפריט הוא כולל המוןן קלוריות וגם ג'אנק פוד (לא רק, אבל לא מעט) בנוסף לג'אנק אני כמובן אוכלת ירקות, פירות, בשר, עוף, דגים וכד'...
26/10/2008 | 15:13 | מאת: עדי מילר
שלום כל דבר קיצוני אינו מומלץ לבריאות הגוף, בדיוק כפי שירידה במשקל תהיה הדרגתית כך גם עליה ולכן העליה המומלת הינה 0.5-1.5 ק"ג בשבוע. בנוסף, גאנק פוד אינו מומלץ כדרך קבע גם כאשר התפריט הינו לצורך עליה במשקל, ישנן מספיק מזונות בריאים העשירים בקלוריות העשויים לעזור כמו אגוזים, פירות יבשיים, חלבה, טחינה וכו.. שוב אני ממליצה שאת העליה במשקל ילווה גורם מקצועי. בהצלחה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי