אממ..
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
האתר ככ יפה .. השירות כאן בפורום נראה מושקע .. כאילו ועל פני השטח .. הכל מעולה .. אבל אם רוצים פרטים קצת יותר .. לגבי השיטה .. אז אתם ממש לא חוזרים .. השארתי טלפון .. אבל לא חזרו אליי .. למה ? אז מה זה שווה ?
השארתי 4 פעמים הודעה במענה ההודעות שלכם, ולא חזרו אליי .. אין אפשרות להשיג אתכם ישירות מלבד המספר שרשום כאן באתר והוא בעצם רק מענה חיצוני שמשאירים לו הודעה ? אני רוצה לברר לגבי השיטה , האם אפשר לקבל התייחסות ?מאנשי הצוות ? תודה
שלום שרית אני מתנצלת כנראה נפלה טעות שלחי לי את מספר הטלפון שלך ואדאג שיחזרו אליך... בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי