נוזלים
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום שאלתי היא אילו מאכלים סופחים הרבה נוזלים ועל כן עדיף להימנע או להפחית מהם? או שזה ההיפך והנכון הוא שכדאי לאכול מאכלים שלא סופחים נוזלים ואז מרגישים פחות נפוחים? האם מלח מנפח? מודה לך
שלום מירב מאכלים העשירים במלח כמו דגים מלוחים, חמוצים, בשרים מעובדים, רוטב סויה וכו'... סופחים יותר נוזלים בהשוואה למזונות דלים במלח. כדי להימנע ממצב של נפיחות יש להימנע ממזונות היוצרים גזים כמו כרוב, ברוקולי, צנונית, קטניות, משקאות מוגזים ועוד. בנוסף, יש להקפיד על אכילה איטית בפה סגור. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי