דגני בוקר,
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
קראתי מאמר לאחרונה על דגני בוקר, ורשום שם שכוס פלסטיק חד פעמית של ברנפלקס היא 70 גרם וכוס חד פעמית של פיבר וואן מכירה 50 גרם, האם זה נכון!? אני תמיד מחשיבה את זה כ-30 גרם.
שלום רחלי את בהחלט צודקת כוס חד פעמית של ברנפלקס או פיבר 1 מכילה כ- 30 גרם, אך שימי לב שלא כל סוגי הדגני בוקר מכילים 30 גר', ישנם דגני בוקר "כבדים" יותר כמו לדוגמא כריות המכילים כ- 40 גר' לכוס פלסטיק. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי