משקל תקין?!
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
09/11/2008 | 11:24 | מאת: עדי
שלום, אני בת 25 גובה 1.65 משקל 53. האם משקלי תקין?
10/11/2008 | 01:05 | מאת: עדי מילר
שלום עדי משקלך נמצא בגבול המינימלי של הטווח התקין, ולכן עליך להקפיד לשמור לא לרדת מתחת למשקל זה... בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי