שאלה !!!
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
11/11/2008 | 18:24 | מאת: שאלה
באיזו דיאטה יותר מרזים? 1200 או 1500 ?
13/11/2008 | 17:25 | מאת: עדי מילר
שלום כמות הקלורית שיש לצרוך בדיאטה תלויה ב- גיל, מין, עודף המשקל, מצב בריאותי והיסטוריה של דיאטות. באופן גורף בתהליך הרזיה נהוג לצרוך: נשים: 1200 קק"ל וגברים 1500 קק"ל, אבל שוב חשוב לי לציין שכל מקרה לגופו. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי