שמנה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
11/11/2008 | 19:29 | מאת: ירדן
אני בת 14 גובה 1.58 במישקל של 58 קילו = [ אני רוצה להרזות כבר מעירים לי ואני לא ממש מצליחה אני נישברת למשל אחריי הליכה שעשיתי שעה באתי הבייתה לאככול משו טעיים כמו עוגיה כאילו כול מה שהורדתי החזרתי בשנייה.אני זקוקה לכם מה עושים??
13/11/2008 | 17:33 | מאת: עדי מילר
שלום ירדן גיל ההתבגרות מאופיין בתהליך גדילה והתפתחות מינית מהירה, הדורש אנרגיה ומרכיבי מזון מגוונים. לכן כדי לא לפגוע בפוטנציאל הגדילה שלך אני ממליצה לך לפנות לרופא המשפחה לקבלת הפנייה לדיאטנית קלינית אשר תדריך, תלמד אותך כיצד לאכול נכון וחשוב מכל תתמוך ותלווה אותך בכל התהליך. בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי