הנקה ודייאטה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
01/01/2009 | 08:51 | מאת: תהילה
אני מניקה כבר 10 חד וארצה להמשיך להניק, האם דייטה עלולה להשפיע על כמות החלב לתינוקי?
לקריאה נוספת והעמקה
05/01/2009 | 18:21 | מאת: עדי מילר
שלום תהילה דיאטה מתונה ומאוזנת, המכילה את כל רכיבי המזון לא צריכה לפגוע בייצור החלב. אני ממליצה על (או לפחות להתחיל עם...) פיקוח מקצועי צמוד של דיאטנית קלינית. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי