מה זה רדוקטיל
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום.רציתי לדעת יותר על הכדור רדוקטיל.מה הוא עושה,האם צריך מרשם רופא כדי להשיגו או שאפשר לרכוש בבית מרקחת.אני צריכה להוריד 9 קילו ואני לא מצליחה,האם זה משהו שיכול לעזור לי
לקריאה נוספת והעמקה
שלום מיה איבר המטרה של הרדוקטיל הינו המוח. הרדוקטיל גורם לעיכוב הספיגה החוזרת של חומרים מסויימים במוח (נוראדרנלין וסרטונין). כתוצאה מעיכוב זה עולה ריכוזם ופעולה זו מובילה לתחושת שובע, מפחיתה באופן משמעותי את צריכת המזון ואת החשק ל"נישנושים" ובנוסף, שומרת על קצב חילוף החומרים ובכך מסייעת לירידה במשקל. התרופה מתאימה לבעלי BMI ברמה של 30 ויותר, או לבעלי BMI של 27 או יותר אך בנוכחות גורמי סיכון כדוגמת הפרעת שומנים בדם או סוכרת סוג 2. ניתן לקבל את התרופה רק במרשם רופא. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי