דיאטה בזמ הנקה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
28/03/2009 | 21:26 | מאת: נעמי
שלום, אני מניקה באופן מלא ועברו מס' שבועות מהלידה. ידוע שההנקה גורמת לשריפת אנרגיה/קלוריות. אני אוכלת כ 1700 1500- קלוריות ביממה שמורכבות מהרבה מאד ירקות ואני שותה כ 5 ליטר מים ועדיין לא רואה ירידה במשקל, מדוע? יכול להיות שבאותה יממה המשקל שלי יהיה שונה בקילו או שניים כלפי מעלה או מטה?
לקריאה נוספת והעמקה
29/03/2009 | 13:21 | מאת: עדי מילר
שלום נעמי ראשית המון מזל טוב. את בהחלט צודקת הנקה מלאה שורפת כ-500-700 קלוריות ביום ולכן, נשים מניקות רבות מפחיתות במשקלן כ- 1 ק"ג בממוצע לחודש במשך ארבעת חודשי ההנקה הראשונים, גם אם הן אינן מפחיתות משמעותית את כמות האוכל. אני ממליצה לך לפנות לרופא המפחה לקבלת הפניה לדיאטנית קלינית שתעזור לך לבדוק מדוע אינך יורדת במשקל וכמובן לקבלת דיאטה מתונה ומאוזנת שתאפשר לך ירידה מתונה במשקל ולא תפגע בייצור החלב. המשקל עשוי להשתנות ב-1.5 ק"ג פלוס מינוס ולכן רצוי להשקל רק פעם בשבוע רצוי באותה השעה ועם אותם הבגדים. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי