דיאטה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום, אני בת 27 גובהי הוא 1.60 ומשקלי 61 קילו.עד לפני 5 שנים שקלתי53 קילו ובשנתיים האחרונות עליתי מידה ואני מאוד מתוסכלת , כל הזמן חושבת על משקלי. מכוני הכושר מאוד יקרים ואין לי אפשרות להצטרף אליהם. רציתי לשאול האם הליכה בלבד יכולה לעזור בהורדה במשקל?(ניסיתי במשך שבועיים, ולא ירדתי במשקל) שאלה נוספת, אמרו לי שאם אני רוצה לרדת במשקל אני חייבת לשתות כל יום לפחות ליטר מים, האם זה נכון?כי אינני מרבה בשתיית מים.
שלום הילה, תזונה ופעילות גופנית הם השילוב שיביאו לירידה במשקל. מבחינת הפעילות הליכה היא מצוינת. דורשת כמעט אפס משאבים. זוג נעליים וקצת זמן לביצוע. אם אינך בכושר כלל, את יכולה להתחיל עם 30 דקות 3 פעמים בשבוע, ועם הזמן לעלות את הזמן, הקצב והתדירות. לתזונה חלק חשוב בירידה במשקל. ארוחות מסודרות, הרבה ירקות, דגנים מלאים במקום קמח לבן, מוצרי חלב רזים, מזון מבושל או אפוי במקום מטוגן, הפחתת צריכת הממתקים והחטיפים הם התחלה טובה. מים הם חלק חשוב מהתזונה וגם לתהליכי ירידה במשקל. מומלץ לשתות 2-2.5 ליטר ליום! בברכה מוניקה קרן