משקל תקין
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
26/07/2007 | 15:42 | מאת: פרנסין
שלום אני בת 28 גובהי 1.63 מהו המשקל התקין לגובה זה? (אני שוקלת 84 והתחלתי דיאטה מאוזנת ) תודה
27/07/2007 | 18:37 | מאת: מוניקה קרן
שלום פרנסין, המשקל המתאים לגובה שלך הוא 67 ק"ג ומטה. אך זה לא משנה בשלב זה. את צריכה להתרכז בירידה של 10% ממשקלך ההתחלתי, כלומר 8 ק"ג, שיביאו אותך ל- 76 ק"ג. זה היעד הראשון שלך. בהמשך תקבעי לך יעדים נוספים. בברכה מוניקה קרן