דיאטת השמנה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שבת שלום! אני זקוקה לעזרה בבנית תפריט לדיאטת השמנה. למרות שאני משלבת אנשור בתפריט שלי (פחית אחת ליום) אני לא כל-כך מצליחה לעלות במשקל ואני אף מעדיפה להוריד את האנשור ולהצליח לעלות מאוכל. אשמח אם תייעצו לי בהקדם האפשרי, אני בת 18 גובה 1.52 ומשקלי נע בין 42-43 ואני ממש רוצה לעלות במשקל! תודה מראש!
שלום מאיה תוכנית תזונה המתאימה אישית הינה דבר מורכב הדורש פרטים נוספים. אך באופן כללי אני יכולה להמליץ על הוספת מזונות בעלי דחיסות קלוריות גבוהה כמו לדוגמא טחינה, אגוזים ושקדים, אבוקדו, חלווה, פירות יבשיים וכו'. בכל אופן אני מאוד ממליצה לפנות לדיאטנית קלינית לקבלת ייעוץ אישי ומקיף בנושא. בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
שלום שוב. רציתי רק לדעת אם אכילה בשעות הלילה תעזור לי בניסיון לעלות במשקל? אני מרבה לאכול שקיות במבה גדולות של 80 ג' כל ערב מידיעה כי יש בבמבה ערך קלורי גבוה. אני מרבה לאכול טחינה, אבוקדו, חלבה, הרבה הרבה פירות יבשים. מאוד חשבו לי לעלות אבל בריא, לא לאכול ג'אנק על כן ברצוני לדעת האם אכילת הבמבה בסדר או שעדיף שאני אוכל סנדוויץ' מבחינה בריאותית. ברצוני גם ליידע כי הרעב שלי מתעורר בשעות הערב המאוחרות ומה עליי לעשות על למתן אותו. תודה ולילה טוב.