טוסט
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
28/07/2007 | 11:49 | מאת: ג'רי
האם לחם קל מחיטה מלאה,איכותו נפגעת כשמכניסים אותו לטוסטר למספר דקות? האם יש עדיפות ללחם טרי על פני טוסט?
29/07/2007 | 00:01 | מאת: מוניקה קרן
שלום ג'רי, כשקולים לחם, אובדים המים שבו, הם מתאדים. השאר לא ממש משתנה. בברכה מוניקה קרן
29/07/2007 | 09:04 | מאת: נינט
לחם לא נפגם איכותו בטוסט מה שקורה הנוזלים יוצאים . לכן עדיף לחם טרי על טוסט כי אז לא מפסידים את הנוזלים זאת דעתי וידיעתי . בכל מקרה לחם מחיטה מלאה בריא מאוד .