בהמשך לשאלתך
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום מוניקה באשר לגילי אני בת 45 הגובה 1.70 המשקל 78 אשמח להמלצת קלוריות ליום שבה לא אפסיד מסת שריר אבל כן משקל תודה
שלום נועה, כדי לרדת במשקל עלייך לצרוך 1500-1600 קלוריות. בזמן הרזיה מה שעוזר לשמור על מסת השריר היא עצם הפעילות הגופנית, אז מצוין שאת פעילה. התפריט צריך לכלול מספיק חלבונים, כמו מוצרי חלב, ביצים,דגים ומוצרי סויה, לבניית השרירים עליהם את עובדת במכון, אך גם די פחמימותכדי שהחלבונים "ילכו" לבניית שריר ולא לצורכי אנרגיה. יכול מאוד להיות שאינך רואה ירידה במשקל בשלב זה בגלל בניית מסת שריר, תוך איבוד השומנים והמשקל אינו מבדיל בין השניים. האם אינך חשה בהצרת היקפים? הבגדים אינם רופפים יותר מבעבר? בברכה מוניקה קרן