דגני בוקר לילדים
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
29/07/2007 | 13:35 | מאת: מאיה
ברצוני לשאול אם בדגני הבוקר TRIX של חברת נסטלה צבעי המאכל הם מלאכותיים: אדום אלורה, צהוב סנסט, E100 , E133 ??? אם כן אז מדוע מפרסמים את דגני הבוקר כמאכל בריא מה הטעם להוסיף מעט ויטמינים ומצד שני להרעיל את הילדים בצבעי מאכל???
לקריאה נוספת והעמקה
30/07/2007 | 09:40 | מאת: מוניקה קרן
שלום מאיה, לפי הרשימות שבידי, E-100, הוא אכן טבעי, מבוסס על כורכומין וטורמריק. E-133 הוא צבע סינטטי. השאלה שאת שואלת היא מצוינת. אני מסכימה איתך. הברירה שלך היא לקנות לילדייך דגני בוקר בריאים, שעשויים בדגנים מלאים ללא צבעי מאכל. בברכה מוניקה קרן