שאלה בקשר לממתיקים.
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
29/07/2007 | 13:59 | מאת: מורן, י-ם
בעקבות המלצה של אמא שלי החלפתי את הסוכר שאני שותה עם הקפה בסוכרלייט, זה זה עם החבילה הצהובה. יש לזה טעם של סוכר, אני מתקשה להאמין שתחליף סוכר טעים כמו סוכר אמיתי?! איך שראיתי את הסמל של איל על הקופסא נרגעתי אבל החלטתי בכל זאת לשאול בגלל אמא שלי. יכול להיות שתחליף סוכר בטעם טבעי של סוכר בלי טעם לוואי או הגבלה כלשהי של משרד הבריאות? (למה בכלל לאכול סוכר?! אם זה נכון?!)
לקריאה נוספת והעמקה
30/07/2007 | 09:48 | מאת: מוניקה קרן
שלום מורן, סוכרלייט הוא ממתיק מלאכותי חדש יחסית. הוא בנוי ממולקולה כמו הסוכר, אך יש לו תוספת כימית המונעת את ספיגתו במעי, ולכן דל בקלוריות. זו הסיבה לטעם שלו, לחוסר טעמי הלוואי. נחשב לבטוח לשימוש לכולם. בברכה מוניקה קרן
30/07/2007 | 13:22 | מאת: מילה
האם יש לו טעם לוואי כמו לסוכרדיאט? שאני באופן אישי ממש לא אהבתי את הטעם שלו... נוראי... או שהמתיקות נשמרת?